فروشنده گرامی پیش از عضویت در فروشگاه و هرگونه استفاده از امکانات ارائه شده ضمن خواندن کامل و دقیق قوانین و سیاست فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps نسبت به پذیرش آن اقدام نمائید ، این قوانین جهت جلوگیری از هرگونه مشکل میان فروشگاه، فروشنده و خریدار تنظیم گردیده است و عدم پذیرش این قوانین به معنی عدم ثبت نام و استفاده از فروشگاه توسط فروشنده می باشد.

تعاریف:

الف) فروشگاه: فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps

ب) فروشنده: کاربری که ثبت نام نموده و در مرحله بعد نسبت به فروش فایل به عنوان فروشنده در فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps پذیرش شده است.

ج) فروشگاه اختصاصی: به ویترین اختصاصی محصولات فروشنده در فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps “فروشگاه اختصاصی” گفته می شود.

د) خریدار: به کاربری که از محصولات فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps خریداری می کند.


1- مدیریت و مرجع فعالیت فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps در کشور جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و درصورت وجود تخلف احتمالی از سوی کاربران با درخواست قضایی، اطلاعات کاربر خاطی در اختیار مراجع درخواست کننده قرار خواهد گرفت.


2- استفاده از سرویس های متنوع و مختلف فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps در فعالیت هایی که محتوای غیر قانونی ، غیر اخلاقی ، مبتذل ، توهین آمیز ، تهدید کننده ، افترا آمیز و همچنین توهین به نژاد و دسته خاصی از مردم کرده باشند غیرمجاز است ودر صورت آگاهی حساب کاربری طرف مسدود خواهد شد.


3- استفاده و انتشار ویروس های اینترنتی برای سوء استفاده از حساب های کاربران و خریداران فروشگاه غیرقانونی است و در صورت مشاهده موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.


4- استفاده از اطلاعات شخصی کاربران به منظور اهداف تجاری از طریق فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps ممنوع می باشد و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.


5- پس از طی مرحله عضویت، فروشگاه اطلاعات وارد شده شما را به صورت مرحله به مرحله بررسی و تأئید می کند و در صورت نیاز با شما تماس برقرار کرده و در انتها به عنوان فروشنده رسمی فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps مورد تایید قرار خواهید گرفت.


6- تنها افرادی که به سن قانونی (14سال) و بالای آن رسیده باشند می تواند عضو سایت شوند و به عنوان فروشنده از خدمات فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps استفاده کنند.


7- درخواست های سایت از فروشندگان خود صرفا از طریق ارسال تیکت داخلی فروشگاه می باشد و از ایمیل تنها به منظور اطلاع رسانی و یا درخواست مشاهده لینک های لازم استفاده می شود. پس در نهایت مهمترین و قابل اتکا ترین اطلاعیه ها و نکات فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps از طریق تیکت خواهد بود.


8- در صورتی که فروشنده ای محصولاتی برخلاف قوانین سایت با عناوین دیگری به فروش برساند در صورت احراز تخلف علاوه بر مسدود سازی فروشگاه اختصاصی فروشنده و اکانت کاربری، کلیه مسئولیت های تخلف مربوط به فروشنده متوجه وی می باشد و سایت هیچ گونه تعهد و مسئولیتی قبال آن متعهد نمی گردد.


9- کاربر موظف است در فروشگاه اختصاصی خود اطلاعات کامل بخش پشتیبانی اعم از : تلفن تماس ، آدرس ایمیل و یا بخش تماس با ما جهت ارائه پشتیبانی به مشتریان قرار دهد ، در غیر این صورت امکان ادامه فعالیت فروشگاه اختصاصی امکان پذیر نخواهد بود.


10- در فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps برای جلوگیری از کلاه برداری هر فروشنده و خریدار امکان وارد کردن شماره حساب و شماره کارت های خود را دارد ، کاربران باید تمام شماره حساب هایی که به نام خود آنها می باشد را وارد کنند اگر حساب ها و کارت های با نام افراد دیگر را وارد کنند فروشگاه هیچ مسئولیتی را برعهده نمی گیرد، فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps یک کپی کارت از کاربر برای تأئید حساب وارد شده دریافت می کند ونزدخود حفظ می کند.


11- استفاده از اسپم در فروشگاه تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده استفاده از آن، حساب کاربری متخلف مسدود می شود، نمونه مورد استفاده عبارتند از ارسال لینک پرداخت سایت با استفاده از اسپم، که فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps به شدت مخالف استفاده از آن است.


12- استفاده ماشینی از سرویس سایت و یا هرگونه سوء استفاده از سرویس این فروشگاه بدون هماهنگی و اطلاع این مدیران فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps ممنوع بوده و در صورت مشاهده با کاربر متخلف برخورد خواهد شد.


13- در صورت مشاهده هر گونه سوء استفاده ، تخلف و یا خراب کاری در سایت توسط فروشنده، فروشگاه اکانت را به راحتی شناسایی مسدود و مصادره می نماید.


14- اگر کاربری تمایل به ادامه فعالیت در فروشگاه را نداشته باشد می تواند با ارسال تیکت حساب کاربری خود را غیر فعال نماید، فروشگاه حساب کاربری مورد نظر را غیرفعال می کند ولی به منظور نگهداری جزئیات هویتی کاربران ونیاز احتمالی به سوابق و اطلاعات فروشنده، فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps محتوا را در پایگاه داده های خود بصورت رمز شده حفظ می نماید.


15- فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps اکانت فروشندگانی را که خلاف قوانین فوق عمل کنند را توقیف و در مورد حساب و موجودی آن فروشندگان پس از اطمینان از عدم بدهکاری فروشنده به خریداران و رضایت کامل ایشان، تصمیم نهایی را اتخاذ و به اطلاع فروشنده می رساند.


16- اگر هرگونه خسارت ، جریمه ، مجازات و یا مسئولیت های دیگری ناشی از نقض این توافقنامه و همچنین عدم مدیریت و حفظ رمز عبور و نام کاربری متحمل فروشنده شود، بازپرداخت و جبران آن تماما بر عهده خود فروشنده بوده و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی را عهده دار نمی شود، علاوه بر این اگر این نقض موجب وارد شدن خسارت به فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps شود، فرشنده نقص کننده قوانین، موظف به جبران خسارت وارده طبق برآورد هایی که در فروشگاه انجام می گیرد است.


17- به منظور بروزرسانی و ایجاد امکانات جدید و انجام طرح های بازاریابی و افزایش فروش تغییرات نرم افزاری در فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps که بصورت دوره ای در حال انجام است، ضمن اطلاع به فروشندگان و درجریان قرار دادن انها مسئولیت اشتباهات محاسباتی احتمالی در تغییرات سایت با گزارش فرونشده به عهده فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps می باشد و ضمن بررسی اختلاف یا اشتباه محاسبه مبلغ کسر یا به حساب کاربر اضافه می شود و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.


18- فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps سرویس های جذاب و متنوع خود را بصورت رایگان یا با تعرفه با شرایطی که در سیاست های داخلی فروشگاه است ارائه می کند و در هرزمان بنا به صلاحدید و تغییر شرایط فورس ماجور و نیاز به فراهم کردن شرایط ادامه سرویس ممکن است نیاز به تغییر تعرفه های خود داشته باشد که شامل کاهش تعرفه خدمات یا افزایش آن می شود و یا عدم ادامه خدمات رایگان یا بابت خدمتی رایگان تعرفه ای مشخص کند یا طرح های تشویقی را ایجاد کند یا طرح تشویقی را کنسل کند یا شرایط استفاده و روند انجام امور مالی و تسویه حساب و سایر عملکرد ها را به فراخور نیاز پیش امده تغییر دهد، در همه موارد ذکر شده و مشابه آن، این تغییرات نیازی به هماهنگی و کسب اجازه از فروشنده نخواهد بود و کاربر با توجه به سیستم شفاف و دقیق فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps ضمن اطلاع از شرایط جدید می تواند تصمیم به پذیرش تغییرات داشته باشد یا فعالیت خود را متوقف کند که هرگونه ادعا و اعتراض در خصوص تغییرات مورد پذیرش نیست.


19- کاربران موظف هستند هرگونه تغییر آدرس پستی و شماره تلفن ثابت و همراه را از طریق تیکت در پشتیبانی به اطلاع فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps برسانند و هرگونه مغایرت و عدم دسترسی به موارد فوق منجر به توقیف حساب کاربری می شود.

20- کاربر حق واگذاری حساب کاربری به شرکت یا فرد دیگری را ندارد و مرجع مالکیت حساب کاربری اطلاعات فردی ثبت شده در فروشگاه است.

21- هرگونه ضرر و زیانی که به هر نحوه از فروشنده به خریدار یا از خریدار به فروشنده وارد شود باید مابین آنها برطرف شود که بخش پشتیبانی فروشگاه امکان گفتگو طرفین را فراهم می کند و درصورتیکه مشکل حل نشود طرفین امکان پیگیری قضایی دارند همچنین اگر ضرر و زیانی از سمت فروشنده یا خریدار به فروشگاه لایه باز طرح آماده psd – eps وارد شود ضرر زننده موظف به جبران خسارت سایت می باشد.

قوانین و مقررات فروشندگان سایت لایه باز طرح آماده psd – eps

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.